Pilotlar diskalifiye edilmediler ve lider tur sayısının en az% 90'ını geçtilerse pilotlar bir sınıflandırma alırlar. Ayrıca, hesabın yuvarlanması daha küçük bir yöndedir. Sınıflandırma, Grand Prix’in tek resmi sonucudur. Örneğin, kazanan 70'in üzerinde daire atarsa, o zaman 63 veya daha fazla daire tamamlayan yarışçılar (70 x 0.9 = 63) sınıflandırmayı geçecektir. Tur ne kadar çok seyahat ederse pilot o kadar yüksek olur. Aynı sayıda çevre ile en az zaman alan yer en yüksek yer tutuyor. İlk üç pilot kazanan ve bir şampiyon ekip temsilcisi kupa aldı.
Sınıflandırma
Pilotlar diskalifiye edilmediler ve lider tur sayısının en az% 90'ını geçtilerse pilotlar bir sınıflandırma alırlar. Ayrıca, hesabın yuvarlanması daha küçük bir yöndedir. Sınıflandırma, Grand Prix’in tek resmi sonucudur. Örneğin, kazanan 70'in üzerinde daire atarsa, o zaman 63 veya daha fazla daire tamamlayan yarışçılar (70 x 0.9 = 63) sınıflandırmayı geçecektir. Tur ne kadar çok seyahat ederse pilot o kadar yüksek olur. Aynı sayıda çevre ile en az zaman alan yer en yüksek yer tutuyor. İlk üç pilot kazanan ve bir şampiyon ekip temsilcisi kupa aldı.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Formül 1 bayrakları
Damalı bayrak - yarış sonunda. Kırmızı bayrak - Yarışı durdur. Siyah bayrak - Sürücünün diskalifiye edilmesi. Siyah-beyaz üçgenlerin b...
-
Merkezileştirilmiş puanlama ile ele alınan yarış disiplini, geçen yüzyılın ellili yıllarından beri uygulanmaktadır. Formül 1, devre yarı...
-
İlk 10 sıra için 1 - 25 puan Grand Prix'de pilotlar ve ekipler kazanın. Puanlar şu şekilde verilir: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. İlk ...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder